och det var något med hans röst



saker gjorda: funderat på ifall jag inte ska köpa en ny, rosa mobiltelefon iaf... en sån lg 800nånting.
alkoholintag: nja, lite öl till ostbrickan
dagens fråga: har du ngn fislucka? (inte min då, men, men)
dagens låt: nä, men en fundering ifall jag ska orka ändra förra inlägget och skriva att han faktiskt heter frank och inte frannk...


fasligt vad jag funderar idag. nå, köpte nytt minne idag. så jag har typ 770 ram, men jag märker som ingen skillnad. ifall nån ville veta det. så jag är rätt osams med min dator. hatkärlek forever liksom.


idag var det så där vackert ute. alldeles vitt överallt och skogarna såg ut som sagoskogar. lyckades dock inte fånga det så bra på bild, men jag ska iaf visa vad jag pratar om...

vit skog

träden var så vita och vackra...

32472-9

annars är jag stressad och har hjärtklappning i vanlig ordning. fattar inte att jag inte kan slappna av. hehe, fick iaf en karta från matematiska institutionen. vilka nötter. de har markerat sina hus, men inget annat runt omkring, så man har inget att gå efter annat än byggformationer möjligtvis. så jag får väl åka helikopter dit då...

varför jag är stressad vet jag inte. för att jag har massor att göra. det är så konstigt, för jag har ju bara mig själv att ta hand om. nå, när familjen far hem till sig igen ska jag försöka slappna av en massa iaf. lyssna på sån avslappningsskiva och ha mig. jo.

ok, fick frågan vem jag är... hmm... kan väl svara på den då. jag är nog vad man kan kalla en 31årig, bitter hagga med glamourambitioner. försöker mest rädda världen och få alla att förstå att man ska vara snäll. små ringar på vattnet och sånt. och på fritiden försöker jag överleva och klura ut just det, vem jag är och hur jag ska bli bättre.
när jag var liten började jag gråta när folk skrattade åt mig. jag förstod inte det där med humor. bara bus. inte annars. nu tror jag att jag mår som bäst när jag får någon att skratta. så kan det gå.

ingen lussebulle, men jag har ju i frysen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0