och den där göken skuttar dansandes ner för backen

saker gjorda: träffat min läkare, handlat rosa tröja, klippt mig och köpt semlor
alkoholintag: tydligen är mitt nya knark semlor
dagens fråga: vilken biverkning kommer jag att få?
dagens låt: electric - leila k text
dagens känsla: magont och jag vet inte, förvirring



ok, jag måste nog bränna en skiva med techno... leila k in the house!!!
och sen skulle jag säga att den där to the moon and back med savage garden, som inte är någon technolåt, har ett rätt skönt intro. jo.

och jag har klippt mig. och fått håret tvättat, utan att rysa ihjäl, vilket är en sensation. inte tog hon betalt för tvättandet heller, av någon underlig anledning, men, men.... önskar att jag tyckte att det var ok att lämna dricks så där, men det känns så, jag vet inte, fel här ute i förorten... av någon anledning. nå, hon är duktig som fan, enligt mig och jag gillar normalt inte frisörer. eller det gör jag sen jag började gå och klippa mig hos någon annan än mamma, men jag föredrar ju libanesen i linde liksom. och det är inget rasistiskt eller okunnigt bakom det, att jag säger libanesen, utan det är bara mer som ett smeknamn... så var det bra med det.
så ska jag bara komma mig för med det där med att färga håret...

och jo, jag har recept här på medicin. glömde naturligtvis att hämta ut den, men det var ju inte så konstigt... cipralex  och tyvärr kan man ju då få diarré av dem, vilket av någon anledning är min största skräck. eller skräck, men iallafall. det fanns något på r som inte påverkade magen, men folk brukade säga till henne att de blev väldigt trötta av dem och jag är ju redan rätt jävla trött, så det kanske är onödigt... bihåleinflammation var ju annars en lite lustig biverkning. knasigt. men vi får väl se om jag kanske lyckas plocka på mig hallucinationer. jag tror iochförsig inte på det här, för jag tror att mina jox har sin grund någon annanstans än serotoninhalten, men, men... varför jag nu skriver det här, det är ju knappast någon annans biz... nå, hon tyckte att jag skulle vara sjukskriven i två år till, men det hoppas jag att det inte blir så. och det var så skönt att höra att hon suckade över fånigheterna att jag inte fick läsa min 5poängskurs där. jag hoppas ju naturligvis att hon säger något så att de ändrar sig. jag har tänkt att maila min handläggare och lägga fram mitt ärende, men jag har inte bestämt mig för om jag ska göra det eller ej. eller vad jag ska skriva som motiverar att de tänjer på gränserna för min skull.

kanske kan tillägga att min läkare är mediciner über alles, så hon vill gärna trycka ner dem i halsen på en.
men hon var snäll idag och jag hade inte behövt oroa mig det allra minsta.

och jag köpte en rosa tröja för att göra canis lupus tryck på. tyvärr en rätt ful rosa. en äkta grisrosa, men den kostade bara 35 spänn. så vi får väl se vad det blir av det. har dock inte bestämt mig för om jag ska ha svart eller vitt tryck? eller någon annan färg kanske?

och igår upptäckte jag sanningen faktiskt. jag har helt enkelt för mycket kläder. fast jag vet inte vad jag ska göra mig av med. för det finns ingenting direkt så där. jag rensade ju ur den i somras. jag har fem konsertt-shirtar, som jag skulle kunna packa undan, men de tar ju inte heller så där överdrivet mycket utrymme. nå, jag ska samla in kläder till de hemlösa i vår igen. så där inför när det blir svalare, så jag kanske kan plocka ur nåt tills dess. men jag får inte plats. måste hitta på nåt sätt för att göra utrymme. har extremt mycket stickat, som tar plats, men det använder man ju. jag gillar ju mina stickade. men jag kanske måste trappa ner på det här med att köpa kläder. fast jag skulle vilja ha lite långa, snygga, svarta kjolar. lite goth. fast jag kan som inte betala tusen spänn för en kjol som dessutom säkert är rätt kass kvalitet på. jaja, lär dig sy själv då kärring. så var det bra med det.

männen, kärleken? nä, har inte hänt mycket där och jag tänkte på det där när mamma sa att hon tänkte para ihop mig med killar på flyget, på det där hur lite jag litar på folk. och jag tänkte på det när jag såg big brother igår och de knullade första kvällen (???!!!!) med nån de lyckades inte veta namnet på (???!!!), det där att jag inte skulle lita på folk ifall jag var där inne. hur jag skulle försöka provocera fram bevis på att de inte hade våldtagit någon någon gång, att de garanterat visste vart gränsen går osv. och så otrohet... och kvinnosyn överhuvudtaget. nä, jag skulle nog bara tycka att det var usch.

och för att återgå till BB. ok, folk får väl strula runt hur de vill, men det är ju en sak ifall de lyckas med bedriften hemma, på utsidan att ligga med någon de inte vet namnet på ens, men i huset...?!!!!! galet... tycker BB borde skicka in lite gynekologer i det där nästet... jaja...

och idag ska jag nog lyckas få en till maskin med kläder tvättad, sen har jag nog ingen mer tvätt att tvätta direkt och då kan jag dammsuga imorn och få upp glasen i skåpet och kanske ställa ut den trasiga mixern i förrådet.

nu har jag gått över till csi las vegas. och det var lite tråkigt det där med warren. man ville ju liksom att han och cathrin skulle få till det lite... eller  kanske inte, men man ville ju att spänningen skulle finnas kvar där... haha, lustigt att diskutera dem som att de vore 2 riktiga personer. nå, inte så jag menar... iallafall...

    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0