det sägs att jag var trötter i mitt tidigare liv


saker gjorda: nada
alkoholintag: nope!
dagens fråga: hur känns det att ha en partner man kan lita på?
dagens låt: how sweet it is (to be loved by you) - marvin gaye
dagens känsla: medvetslös



jag är trött så till vida att jag verkligen inte lyckas göra ett skrutt. det är så jobbigt när det är så här, men det är så det är. jag tittar på disken, inte mycket alls, men det går inte. tänker på att jag borde flytta upp mina målargrejer i skåpet, men jag klarar inte av att röra mig. och jag borde gå ut, frisk luft och sånt, men jag pallar inte. trött trött tröttare. fattar inte hur man kan bli sån.

petra sjukskrev sig i våras, fram till september. sen dess har jag inte hört någonting från henne. fick höra nu av personalchefen min att hon inte längre tog emot klienter. jag kan inte hjälpa det men jag ser det som både dålig stil och ett svek att inte höra av sig och meddela mig. jag anförtrodde mig till henne, liksom. och tar man emot folk för terapi då har man ett ansvar gentemot de människorna. jag ska aldrig gå inom den privata sektorn igen. tacka vet jag landstinget där det iallafall finns någon form av struktur och någon som är ansvarig. som georgios, som ville leva som ett barn utan ansvar och därför inte dök upp till vår session. galet. och så nu. så man kan ju säga att det är lite tur att jag behållt min fot hos landstinget så att säga.

försökte läsa idag. för på onsdagar ska jag läsa bo baldersson. mhm. jag nämnde förut hur trött jag är. kanske läste 3 sidor på 40 minuter innan jag gav upp. ska försöka igen lite senare. men jag fattar inte hur jag någonsin ska kunna plugga egentligen. inte nog med det här, tröttheten och oförmågan att hålla fokus, så kommer jag ju inte ihåg någonting.

och nu ska jag säga något som inte är jag helt och fullt ut, men jag står för det ändå. när de väl tar fast den här hagamannen, så hoppas jag att någon sätter en kula i honom, för det där är inte mycket att spara på.


jag får piska mig imorn istället. ska försöka få håret klippt då iallafall. nu måste jag lägga mig ner innan jag faller ihop. och inte fasiken hjälper vare sig ginseng eller den där andra uppiggande roten eller kaffe. jag är helt väck.



trrrrööööööööööööööööööööööööött




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0