bara ett och ett halvt dygn av brrrrzzzz




saker gjorda:
egentligen vet jag inte varför jag ska skriva det här nu, på morgonen, innan dagen gått, men, men... jaha? jag har hostat en jäkla massa och duschat...
alkoholintag: drack lite aloe vera-JOS
dagens fråga: men kan man inte bli arg då bara för att jag vägrar skriva juice? lär dig stava till fÅtölj först.
dagens låt: you oughta know - alanis morisette... banne mig, det borde du.
dagens känsla: sjuk och arg, mjo.


på torsdag ska jag försöka hinna åka in och fixa pass. fast jag tänkte försöka klippa mig först. så där så att jag kan färga håret. och jag har sett att det är slitet, banne mig.

hemskt irriterande att åka på hosta igen, så att man hostar sönder nätterna. och ja, som jag redan skrivit så fick jag inte någon hostmedicin med knark i och inte verkar den hjälpa ett skit heller.

och jag behöver åka in till fridhemsplan någon dag.

och det är rätt kul att höra att man är vacker, även om det bara är yta. men just vacker, betyder så mycket mer.

och det är så svårt att komma sig för att laga mat. jag har ingen energi till det. ingen lust. men man måste ju.

det tog bara ett och ett halvt dygn att defragmentera hårddiskarna. kul, kul...

nu är det en vecka sedan jag träffade någon av mina vänner eller hade någon särskild kontakt. har inte ens pratat i telefon med någon. jag känner mig ensam. men ja, jag är ju sjuk.
tråkig känner jag mig oxå, eftersom ingen vill prata med mig eller leka med mig. eller någon kille vill ha mig. eller något jobb att gå till. eller har något spännande att berätta. eller har gjort något.
fast jahaja, måste man vara så rolig jämt då?! nä, det måste man ju inte :)

karln ringde från kurserna, men jag fattade ändå inte vart de skulle hållas, men, men... måste alla vara fulla jämt då... men ja, jag får väl chansa och hittar jag inte dit så kommer jag inte att hitta dit. snacka om att jag kommer ha ångest sen när det väl gäller och vara livrädd för att, jag vet inte, göra bort mig...? men det är sånt där som kan få mig att börja gråta iallafall.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0