69 ögon och dofter och så


saker gjorda: har tagit mig en promenad, lämnat igen ett upphittat visakort
alkoholintag: nä, men det känns som att kaffe gills
dagens fråga: varför fuskar de på tv-shopen?
dagens låt: no no no no no no no no no no no no there's no limit
dagens känsla: småirritation för jag tror att jag håller på att få ont i halsen



ok, först så lämnade jag inte igen visakortet, jag lämnade det till kassaservice efter att jag försökt ringa ägaren som inte ville svara. trodde att de skulle engagera sig lite på servicen, men de sa bara att de skulle ha det där ifall någon kom in och frågade efter det... jag bara jäjä, så länge ingen kan handla på det så är det ju inte mitt problem. egentligen inte mitt problem annars heller...

ok, nu har jag sett hur de gör morotsjuice och vispar ägg i reklamen. ja, reklamen för min bullet bla bla mixer. kan säga att när ägg skulle vispas så blir liksom mixern för varm så att äggen ja, stelnar. nu missade jag i reklamen, för de gjorde omelett och jag antar att de då hade någon vätska i och då kanske det funkar. men morotsjuicen. jag gör exakt likadant som de och jag får inte en droppe juice utan bara morotsgegga. och då hade jag ändå i apelsin oxå. jaja, jag får öva på det där. dumma tv-shopen.

annars skulle jag vilja påstå att the 69 eyes är nästan exakt sån musik jag gillar bäst. det är inte för mycket hårdrock och det är lagom mycket instrument och rejäl röstresurs hos sångaren. så var det med det.

egentligen borde jag räkna matte nu, men jag känner att jag nog skjuter lite på det. och så borde jag nog städa lite så att jag kanske kan bjuda hem folk.

egentligen skulle jag vilja vara datanörd. om jag bara orkade lära mig det där slutna språket. interna språket. kanske borde gå massa datakurser. fast vad lär man sig på kurser liksom... jag vill vara riktig nörd. jag blir skitnöjd varje gång jag lyckas fixa något själv. även om jag inte fattat vad jag gjorde egentligen.

fick prov på posten här, på paris hiltons parfym. ska inte yra om hur den doftar just nu, för jag orkar inte öppna, utan mer om att jag faktiskt tycker att hon är ful. och jag brukar inte tycka att folk är fula så där, utan bara konstatera att de inte är min stil eller inte särskilt märkvärdiga. men paris är ful och jag tror att det mest har med hennes utstråling att göra och mindre med hennes faktiska utseende. för det är nåt med henne som gör mig nervös och störd. någon slags dryg-blåst-attityd. alltså lite att hon är så blåst så att hon inte fattar att hon är helt störig. och sen så är jag inte så där överdrivet förtjust i klädstilen heller. jag gillar ju klass, inte trash... om det inte är frågan om alice coopers platta :)

och jo, jag var tvungen att lukta på parfymen...  den luktar inte illa, men den påminner om nåt...  typ date eller nåt sånt som man hade när man gick i högstadiet... fast lite godare... hmm... nån yves rocher kanske det är...
och påtal om parfymer så kan jag säga att jag läste att sarah jessica parkers skulle kosta 450, jag betalade 245 för för min...? jaja... den luktade faktiskt, helt ärligt, rätt mycket tantparfym. inte illa, men ändå tant. förvisso är jag ju russin, men, men.
nåja, jag använder inte min favvoparfym för tillfället och snart ska jag försöka få köpa den som greta garbo använde. den finns bara att köpa i en enda affär i sthlm... och det är inte säkert att den doftar gott heller.
och naturligtvis ska jag köpa chanel no 5 nån gång... men den är lite dyyyr bara för att sova naken med...
annars är min favvo, utan tvekan Leau par Kenzo... och jag hittade en parfymbutik på nätet, som verkade lite billigare http://www.parfym.se/

ok, nu har jag varit stereotyp för feminismen och sagt att en lättklädd blondin är ful. jag tycker att heather locklear är både snygg och har stil. för att ta någon silikonblondin då. bra så.

nå, har 4 lussebullar från seveneleven att sätta i mig idag. kanske dags att börja...









Kommentarer
Panki

Fast nu visste man väl redan att TV shop bluffar..?

2006-01-13 @ 13:57:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0