umpa bumpa, here i come

saker gjorda: har inte gjort nåt än, men idag ska jag ändå så bara slöa
alkoholintag: vadå, jag får ju knark på recept liksom
dagens fråga: och undra hur man ska göra för att komma ihåg att ta det där knarket?
dagens låt: det är ni som e dom konstiga, det är jag som är normal - thåström
dagens känsla: tjock
dagens citat: "Find purpose. The means will follow" - Mahatma Gandhi



jodå, jag känner mig tjock och jag vill inte vara det. vilket är konstigt, för jag tycker om tjockisar, men, men. varför skulle jag inte börja hata min kropp för nåt nytt då...

såg den här "tid att älska" igår. och såg att det var didion som skrivit den. lustigt. eller skitkul, haha. not. men hur som har hon skrivit en bok som heter lagt kort, som de tjatade om att den skulle vara så bra skriven och sånt fantastiskt språk att jag tänkte att jag var tvungen att köpa den, men så läste jag vad den handlade om och blev mindre sugen... jaja....

männen, kärleken? jag skulle just nu vilja höra orden "jag saknar dig så jävla mycket att jag går åt". jag skulle just nu vilja känna en hand som smekte mitt hår och läppar som försiktigt kysste min hjässa. försvinna in i en famn. jaja.

jodå, jag har slitit ut mitt pekfinger. så fånigt. men det är svullet, så idag ska jag bara slöa då. jaja, borde väl ut och jogga kanske. men jag får se till kvällen kanske isf, man vill ju inte dö av värmeslag heller.

mina naglar bara pajar hela tiden :( så kan det gå.

på onsdag drar jag till polen. mitt mission är eh, kanske att klippa mig som hale berry då. fast kanske att jag borde skaffa peruker innan. men vadå, det är ju bara hår liksom. hur viktigt är det med hår egentligen.

puss och kram

och ja, jag erkänner, jag tror att det var celine dion som sjöng because you loved me, i filmen igår och jag tyckte att den var bra. och fin. jag erkänner.

grattis arne.




Kommentarer
cassandra

:(/:)

2006-08-04 @ 10:48:59
URL: http://cassandrasmode.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0