som att jag sagt att jag är en älva då

saker gjorda: bakat. typ, mest hela dagen
alkoholintag: nä, men jag har druckit alldeles för lite vatten idag
dagens fråga: undra om det blir nå augustibuller för mig i år?
dagens låt: oh la la jag vill ha dig - lundell
dagens känsla: pjjjjjjjjjjufffffffff
dagens citat: "Find purpose. The means will follow" - Mahatma Gandhi



längtar efter att se lundell live. eller kanske mest höra. över en god öl eller två. i solnedgång.

jaha, vad mer. har bakat 69 ananas/hackad choklad-muffins, 50 blåbärsmuffins och 45 kladdmuffins. typ ungefär. och 2 sockerkakor och 2 mjuka chokladkakor. men nu får det vara nog, för snart är det Du är vad du äter. haha. påtal om ironi.

och så hörde jag skvaller om hon som var/är på nyheterna ibland. elisabeht höglund. så här var det; det var en karl från nora som blev så fascinerad av henne och skrev ett brev till henne och japp, hon blev väl intresserad av vad det var för karl och japp, nu är de ett par och har hus här i bergslagen. så var det med det. lite charmigt faktiskt.

jag vet inte om jag visat mina senaste tavlor, men iallafall. tavlorna.  
den första är tom målad till mig, som ett proträtt typ, fast ja. eller ja, inspirerad av mig. tillägnad mig kanske man säger. jag är lite smickrad. har säkert redan yrat om det här, men det struntar jag i, för jag älskar dem och jag älskar henne, konstnären. så det så.

männen, kärleken? funderar på att gå och spå mig. alltså inte så oooh, kärlek. utan mest bara för att det är intressant och insiktsfullt. man får sån kick och inspiration när man gör det. men män, nä, jag har inte påbörjat nåt nytt kapitel där än. det är helt stiltje, skulle man kunna säga. jag längtar efter tilliten, skulle man oxå kunna säga.

kanske är synd att jag verkligen avskyr sci-fi, annars skulle jag kanske kunna smöra mig till att få rehabjobba på sf-bokhandeln. liksom leka med U varje dag. men jag tror att det är bra om man kan lite inom det området ifall man ska jobba där och det enda jag kan nåt om som de har  det är Förhäxad. haha, jag kanske borde köra lite voodo, se ifall den där i hällefors får ont i pungen eller nåt. gå runt i flera år och säga att jag är värdelös och sen när jag vill ha ursäkt och höra att jag inte alls är det, då blir jag kallad kärring. eller nåt. hallå, liksom, det är jag som ska vara sur och som har anledning, inte han. men, men, det känns bara mest skönt att slippa åka bergochdalbana efter hur han känner att behandla en just för tillfället. jävla cp. haha. hur jävla cp får man bli egentligen. haha.

ok, jag har en helt egen humor.

oj oj, nu är det tjockisar på tv:n.

puss och kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0