ska svara på förrgårdagens fråga en annan dag

saker gjorda: pratat i telefon, gått till F, lekt fröken, träffat R
alkoholintag: nix
dagens fråga: och vad hände egentligen?
dagens låt: haha, var just inne på grillen och hämtade en meny för att se om de verkligen hade öppet till 4 på morgonen och där spelade de beat it m michael jackson. så klockrent. när jag gick upp för trappan till dörren hörde jag hur nån så där spöktågsskrattade.
dagens känsla: jag är glad och deprimerad samtidigt. chock kallas det nog.
dagens citat: "jag har aldrig snackat skit bakom ryggen på folk" - carolina gynning i sin självbiografi ang de andra i bb-huset. hahahaha. nänä.



jaha, så ringde polisen i morse igen. så satt killen tydligen annhållen här i huddinge. hon blev lika förvånad som mig sa hon, för hon trodde att hon skulle åka och förhöra honom där han hör hemma idag. men tydligen hade han varit här i min grannförort och bråkat och blivit inplockad. grattis. tur att jag inte gick ut igår då. men nu vet jag iallafall vart han är och att han normalt bor i norra delarna av sverige, men har sina föräldrar här, så därför... ja... så kan det gå.

den här telenorreklamen bara måste vara den sämsta hittills. för det första; vem vill liksom skaffa telefon hos ett företag där kundtjänst inte ens vet vart F1-knappen sitter?! är det bra reklam?? sen är den bara jobbig och kass överhuvudtaget, men, men...

försökte just se något på tv:n som kallades för "romantisk thriller"... tror jag missade något, för jag såg inget thrilleraktigt... och sen vet jag inte hur en thriller kan vara romantisk heller... spännande grepp.. nåja, har ingen behållning av detta, men som sagt, jag slumrade nog till där...

männen, kärleken? kommer nog aldrig att få höra orden "jag älskar dig" i det sammanhanget, fast just nu stör det mig inte, just nu behöver jag mer 100% vänskap. skulle behöva någon stor, stark jävla biff som kunde få mig att känna mig säker. fast, haha, rimligtvis skulle jag vara rädd för en stor stark jävla biff. jag är ju sån. rädd. buhuhu. haha. eller ja, det är klart att jag vill uppleva kärlek som alla andra, men, fan, det bara snurrar i huvudet på mig nu bara för att jag vet att jag kommer få vara med om rättegång och känner mig ensam. fast jag är inte ensam. bluddrar bara på...

och inte har jag hostat nåt mer om nätterna nu. vad jag vet. jodå. jag köpte hostmedicin i polen. en flaska för, hmm 20 spänn typ, som tydligen har hjälpt mig. så kan det gå. får väl se om den, hostan, kommer tillbaka. och jepp, jag köpte kanebomascara i tax freen. fanns inte kanebo i polen. vet inte varför faktiskt, men det gjorde inte det. någon resväska köpte jag inte, för de var dyrare där än här. och tex en dovedeodorant på en supermarket kostade mer där än här. och kaffet var dyrare. annars var nog det mesta billigare eller lika dyrt. ja, om man handlade i affärer då. sen finns det ju marknader då. men ja, jag skaffade headset till datorn för 25 spänn, så jag kan prova snacka i "telefon" via datorn, när jag orkar installera skype, eller vad det heter.

ska se om jag kanske kan få leka lite med T i helgen... han är soft att ha att göra med och haha, jag får vara bitter med honom, det är skönt.

jaha, nähä, vad sägs om att glo på dr phil då...

puss och kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0