man kan inte skrika högre än man redan gör

saker gjorda: eh, köpt en massa mineralvatten
alkoholintag: har tydligen blivit beroende av massa mineralvatten
dagens fråga: engelskmän? haha, jaja...
dagens låt: (happy) jag hatar att det är så - nina rochelle
dagens känsla: besviken, panik, ilska, likgiltighet... typ allt har bluddrat runt idag. hat.
dagens citat: "du säger livet är en gåva, jag säger livet är de nätter då jag inte kan sova"



ok, polisen hetsringde idag för att ställa massa frågor efter förhöret med honom. klart jag fick panik. jag är skiträdd att han ska gå fri för att jag var full. hur som ska de gå igenom övervakningsfilmer från tunnelbanan. eh, grattis. något jag bad om för tre år sen, men, men. nu ska de göra det för att kartlägga. och de kommer väl att se hur jävla full jag var. iochförsig vet jag inte om det är för att kolla ifall vi var med samma tåg eller för att kolla ifall han är den typen som följer efter folk. de letar ju efter ett mönster för att finna andra fall oxå. men jag fick panik. tänk om jag pratat med honom. tänk, alltså jag vet att jag inte får skylla mig själv, men tänk om jag själv försatte mig i situationen.

och naturligtvis surar jag ihop eftersom jag sitter i panik och inte får svar på mitt mail förrän en timme och tjugominuter efter att det är läst. jag vet, sjukt att ha koll. sjukt att vänta. men fan, jag hade panik.
skitsamma, jag är så förbannat trött på att bli nonchalerad, vill man ha det lätt så får man hålla sig till andra "vänner". jag har mina vänner som jag älskar över allt annat. jag behöver inte folk som bara låter saker vara på deras villkor. jämt. ge och ta. ge och ta. men ja, man kan ju inte tvinga folk. men jag känner att det kommer att ryka ett par bekantskaper nu. so be it.

männen, kärleken? äh, jag har ju det där kravet på vett och mänsklighet. det är en dålig kombination ihop med män har jag märkt.

jag är så jävla bitter just nu, haha. men man kan liksom inte leva på att man är en fin kille för att man är schysst mot sitt ex. kom igen. jag då?! haha. folk är galna. jag oxå.

pratade med min advokat idag oxå. och hon försöker liksom lugna mig. "han kommer att åka dit för det här"... jag vill snarare att hon förbereder mig på allt dåligt som kan hända. jag vill ju veta vad som kan gå fel, vad som krävs för att han ska gå fri... ga ga ga, jag är hyperstressad.

och imorn ska jag in till stan och fika med B. jag fattar inte hur jag ska orka egentligen, jag vill ju bara sova en hel dag. men, men, det ska bli trevligt... fast jag har glömt att slå in hennes presenter. just ja. får göra det imorn.

gosh, vad jag önskar att jag bodde någon annanstans just nu.

galet desperat efter trygghet. jag lär ju lukta illa. jag lär ju lukta desperation. fan.

och jag hatar plaza magasin, för att de inte ens svarar på mitt mail som jag skickade för nån månad sen.

jaja, färdiggnällt. puss och kram.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0