en spade gräver ingen sommar

saker gjorda: sovit, läst, glott på will och grace, pratat i telefon
alkoholintag: nix
dagens fråga: men varför nekar man?
dagens låt: lyssnade just på demomusik.se på top models...
dagens känsla: huvudväääääärk
dagens citat: "Ett tv-program har mer smärtstillande effekt än omtänksamma mammor."



ok, det jag har fått veta nu är att rättegången antagligen blir i första veckan av september. och att min advokat har ett von-namn. men vad hon hette minns jag inte, men hon lät helt överklass först när hon ringde, men sen blev hon skitbra. jag kunde ringa henne när som helst. undra varför man ställer upp så, bara för att man har det jobbet. undra om jag fick en kvinna bara för att eller om turordningen faktiskt slumpade sig så... jaja... och det jag fått veta mer är att han nekar brott. men jag fattar inte hur man kan påstå att jag skulle varit med på det... egentligen skulle jag vilja fylla rättssalen med folk jag känner, men, men... Fido har iaf sagt att hon vill följa med, oavsett om hon jobbar eller inte... vet inte om mamma och pappa är kvar i finland då, men jag vet inte om jag vill att de ska sitta med där inne ändå...

och det här med vad min brorsa surfar... när jag var hemma hos ma och pa, så varje gång han använt datorn hade han raderat historiken. spännande... och irriterande, när man inte bokmärkt sidor man besökt...

männen, kärleken? haha, har nog inget att älta här just nu... det går ju rätt mycket runt i huvudet ifall den här våldtäktsmannen är nån jag känner. jag har ju ändå bott ett år i den förorten liksom...
men ja, det är klart att jag skulle vilja ha en famn att gråta ut i, för jag har inte gråtit nåt än, annat än några få tårar hos R när jag försökte förklara att jag tyckte så illa om honom för det han gjort mina nära och kära, att han fått dem att känna sånt hat och att det inte är rättvist att någon ska få känna sånt. och hon talade om att det var min kränkning och att jag inte fick hoppa över mig själv typ. att det värsta var det han gjort mot mig. men jag vet inte...

på onsdag är det polisförhör iallafall. med mig då.

alltså, jag hade nåt mer att säga om någon reklam, men jag minns ju inte... så är det...

gav mamma ett häfte om depressioner, som jag fått av min läkare. hon blev helt ställd typ. och bara "nu fattar jag hur deprimerad du varit. du borde ha varit sjukskriven för länge sen. fattar inte att du orkat jobba så länge. vi borde ha hämtat hem dig för flera år sen" typ... så kan det gå. men jag är seg. tydligen.
har inte läst det där häftet själv, så jag har ingen aning om vad som står i det...

jag saknar helmut. han ligger kvar på min säng i lindesberg. han är så krambra.

brorsan vet inte när han ska flytta än. jag försöker ju få honom att vänta så att jag kan följa med. jag vill leka i lund ju!

men ja, puss och kram alla gnosisar!


Andra bloggar om: , ,


Kommentarer
Panki

Klart han porrsurfar

2006-08-18 @ 22:25:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0