en kortis är en kortis

saker gjorda: duschat och sånt trams
alkoholintag: water und tea
dagens fråga: har ni läst den här bloggen http://konsum.wordpress.com/2006/05/11/inlast-i-ett-skap/ ?
dagens låt: bed of nails - alice cooper
dagens känsla: äh, det är soft än så länge
dagens citat: "jag lever, alltså är jag inte död"


ska snart iväg in till stan och fika. tror fan att jag är laktosintolerant. om vi nu ska snacka bajs. det är inte bra, kan jag säga.

och på onsdag är det möte igen. med min advokat. la la li. om jag bara kunde sluta tänka på den här rättegången och bara släppa allt... men dna är ett magiskt hjälpmedel. så är det. jävla våldtäktsmän.
de berättade förresten om ett annat fall. ett inbrott när några hade varit bortresta. sen när de kom hem stod det en halvdrucken läskburk och de bara "hmm, vi har varit bortresta och skulle inte lämna en halvdrucken läsk på bänken" dna och tjuven åkte dit. oups.

männen, kärleken? han försöker. jag märker faktiskt att han anstränger sig. det känns fint. jag är bara sur hela tiden och han försöker visa omtanke. och jag tror faktiskt att han försöker visa omtanke mot alla. det är fint. fast lite roligt var det när han sa att han skulle ringa runt till sina ston för att hitta nån som kunde laga mat åt en handikappad man. kan liksom inte nån göra det då?!

fan, jag måste dra. tjipp tjipp och puss.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0