du är en sån där som fågelskiten inte syns på

saker gjorda: sovit, pratat, glott på förhäxd
alkoholintag: 2 flaskor vin sisådär
dagens fråga: undra vad dagens erkännande ska bli?
dagens låt: alltså, den där patrik isaksson, varför får han ge ut skivor? tack för hans pripps blå låt sitter som gummi i skallen...
dagens känsla: trött
dagens citat: "nu ska vi ut på tigerjakt" ni vet, mora träsk liksom. för så är det. så förstörde jag och a-m mattelektionerna i högstadiet. med att köra den om och om och om igen. med tungan bakom underläppen.



ok, förlåt. jag ljög faktiskt när jag sa att jag var nyvaken. jag var snarare trött och full. hade varit uppe hela natten och pratat och druckit vin. men av nån anledning tyckte jag att det var pinsamt. så jag ljög. förlåt. ärligt. ska inte ljuga igen. aldrig någonsin. och jag vet inte varför, för jag fick ingen fråga.

jodå, jag och T satt hemma hos mig och analyserade sönder oss själva och resten av världen oxå. men jag hade klart trevligast. och innan dess var vi och fikade, besökte moderna museet och åt köttbullar på mosebacke. och drack lättöl. och det var fan lika många gapskratt till lättöl, som till starköl. sen satt vi uppe till 12 idag och surrade innan vi bestämde oss för att slockna. men det var en trevlig sömn. hypnotisk. jag hade snabba ögonblicksbilder som flimrade förbi hela tiden. men det var som sagt, rätt skönt.

intressant... våldätkt

männen, kärleken? och han, den där, var helt underbarast i morse när han ringde och faktiskt förstod att jag hade velat haft ett sms tillbaks. tack.
annars, så tror jag nog inte på kärlek längre. det kanske är en illusion skapad av människan bara för att bekväm låter så illa.

jag älskar svaret i teliareklamen;
- vad är det för saft?
- aäh, det är vanlig
vadå vanlig saft??? hur kul som helst.
hmm, nu blev jag sugen på saft. men jag tror att jag bara inbillar mig. jag ska nog fortsätta trycka i mig chips och mineralvatten istället.
alltså, jag har inte ätit chips på evigheter. åt på nyårsafton, men annars är det säkert år sen, men nu har jag halkat dit. ner i träsket. och bara kan inte behärska mig, jag måste ha chips och möjla i mig. dumt. och galet, haha.

but why gör man så här mot sig själv? nails

jaja, puss puss och god natt sötsnosar.
tyvärr är det ju inget christian och nip/tuck idag...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0