det finns en stolthet i pride

saker gjorda: suttit med fido i min älskade soffa och pratat
alkoholintag:
dagens fråga: hum hum i humlegården?
dagens låt: alltså, jag såg nåt på tv4 nyhetsmorgon, det var nån, hmm, mörk kille som sjöng nån synthpop a la 80tal kändes det som. men jag såg bara slutet, men jag vill ju veta vem det var, så dagens fråga och dagens låt kanske ska byta plats...
dagens känsla: labil, haha... alltså, jag vete fan. nu är jag sur, men glad samtidigt
dagens citat: alltså, jag har bara sagt hur fula folk är idag, så jag kan inte nämna nåt citat utan att skämmas. så ja, snart kommer jag att hatas av flator, inte bara av bögarna. måste sluta med sånna skämt... fast jag förstår fortfarande inte varför det heter negerboll? många dagens frågor blir det. måste nog googla fram det ordets historia. inte för att jag tycker att det behövs tjaffsas om, men det är ju faktiskt mer en chokladboll, så varför började man kalla den för negerboll? det är helt galet egentligen. ungefär som mogoloid...



ok, jag har hittat en underbar sida på nätet. creativcompany.se. där kan man liksom beställa massa pysselgrejer och sen göra egna saker. askul ju. för den som orkar. jag vill ju göra egna smycken, men, men. får väl se när det blir av.

nu verkar det som att rättegången blir den 11e september. kul datum, men, men. dock är fido i helsingborg då, men hon tänker ändra, men det behöver hon inte. det är helt ok, även om jag förstår att folk kanske vill se honom de oxå. nåja, jag vet iallafall vad han heter nu. och vart han bor. vilket antagligen innebär att han vet vad jag heter och vart jag bor, men, men. så kan det gå. och jag får ju verkligen behärska mig för att inte sprida ut dessa uppgifter på nätet. vore rätt enkelt att länka till hitta.se där... mja.. men ja, det är ju dumt så klart. men nå, jag kan säga att han är finne iaf. eller svensk säkert, men finne. ja, jo...

och fortfarande har jag inte träffat nån som kan förklara lost för mig. haha, kanske för att folk inte har sett svaret än, men jag trodde att lost-fido kunde förklara, fast hon hade missat hela grejen liksom. att psykologen även var hon som gav bort båten. hemskt förvirrande serie och jag är rädd för att den kommer att fortsätta tills den börjar floppa och det kan ju ta tid. för jag tror att de skriver den vart eftersom, att de inte har något slut planerat än.

och så borde man äta nu, men jag orkar som inte laga mat...

männen, kärleken? äh

shit, vad uttråkad jag är, men jag återgår till att kolla på will och grace.
försökte hitta "mina" fotoalbum på nätet. alltså köpa. för att sätta foton i. men googlar man på fotoalbum så får man rätt mycket fel svar. och ja, när jag googlade med 300 bilder så hittade jag iallafall inte sådana som jag har. vilket slit det ska vara då. att hitta rätt album liksom. dumma classe basse ohlsson!

jahapp. puss och kram alla vackraste själar!


Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0