undra om det finns nåt som firar 666 år den 6e juni i år?

saker gjorda: haft möte, haft *host* en liten kris, letat blommor
alkoholintag: nej, men jag tror nog att det blir lite ikväll...
dagens fråga: se rubriken?
dagens låt: joy toy - trance dance... heter den så förresten?! hehe, ben marlen och jag har nåt gemensamt
dagens känsla: trött, stressad
dagens citat: jag är inte rädd för att säga att bob geldof är en plågsam person. eller att band-aid-plattan lät hemsk. självklart kan man oroa sig för etiopiens befolkning, men det är något helt annat att utsätta englands befolkning för daglig tortyr.*



jag måste kommentera det här, för jag upptäckte just nu att det finns ett ställe utanför eskilstuna som heter snopptorp. och att man liksom kan bo på snopptorpsgatan...
hur jag upptäckte det? eh, jag skrev snopp i var?-raden på hitta.se

* jag vet inte, men morrissey är nog lite bitter, haha...

männen, kärleken? alltså, jag tror jag garvade hela natten. jävla dampunge. haha... fast inte på nåt negativt sätt utan det var bara hysteriskt komiskt. haha... jag har verkligen skitkul åt det här och det var verkligen bisarrt kul gjort. det där att maila mig att jag har namnsdag, som jag inte har, men jaja, mitt nick då och sen samtidigt ha blockat mig, så jag kan ju ändå inte svara. iochförsig hade jag väl ändå inget att säga, men det var så otroligt dampigt tilltag. haha... nu blir han nog sur för han tar nog damp som en förolämpning, hahaha... jag som har det ju...

jaha, mötet. stressfaktor. men hur som har jag en bra och förstående läkare iallafall. heja henne. nå, jag ska iallafall börja med att åka och hälsa på mitt jobb en gång i månaden och sen maila försäkringskassan om mina upplevelser. haha, en annan rolig grej är att hon föreslog faktiskt att jag kanske kunde börja arbetsträna på tex ett bibliotek. haha, ska jag bli bibliotekarie??!! (det är ett internt skämt, som nog bara jag förstår...)

shit, jag är vrålhungrig, så jag ska väl ta och äta och sen ska jag göra paj.

ska och se världens bästa band - canis lupus - ikväll! tjoho! synd nog är jag helt platt i håret och mitt hår är inte sånt att det går att fixa till om det väl är så... så... jaja...

jag försökte hitta fina blommor faktiskt, till pancake, men alla var så vissna och fula, så jag kunde inte köpa nåt... eller så var de bara tråkiga... och jag var på coop och försökte köpa en ägg-kokare, men den var lite dyr, så jag måste fundera på det ett tag till...

krisen? jo, imorse när jag åkte till mötet upptäckte jag att jag var sjukt bajsnödig och inte skulle hinna gå på toa innan. fast som tur var kom min personalchef lite tidigare än sagt, så jag hann. ja, eftersom jag var tvungen att möta henne oxå... eftersom hon inte hittar... och det var riktigt tur det, kan jag säga... för shit alltså... det var kris...

det var lite kallt ute idag...

och nej, jag förstår inte modet med att dra upp ENA byxbenet till knäet.... ska det vara snyggt eller? eller tufft? vad? jaja, fast å andra sidan fattade jag inte det här heller, som folk höll på med, att sätta gummisnoddar längst ner på sina jeans. förra sommaren eller om det var sommaren innan... var det snyggt eller?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0