punschknappar, punschknappar här kommer jag

saker gjorda: mja, klockan är kvart över sex på morgonen
alkoholintag: vatten och halstabletter
dagens fråga: ?
dagens låt: when the going get though - billy ocean (hehe)
dagens känsla: hmmm
dagens citat: jag har aldrig haft problem med droger, bara med polisen.*



* keith richards


börjar tröttna på det här hostandet... nähä? haha... men ja, vad ska man göra...

vänta. nån 25åring såg tv-serien om lasermannen och är nu förlovad med den riktiga lasermannen. varför gör man sånt? ja, han oxå. jag menar, eh, så länge sen var det inte sen tv-serien gick och;
"Vad föll hon för?
  – Hon tyckte att det var en snygg man och bestämde sig för att lära känna honom."
borde hon inte då ha liksom skrivit brev till skådespelaren istället??? om det hela nu är sant öht.
jaja.

hehe, schysst att bli känd som "tjock-steffe" och inte för att man deltagit i bigest loser el nåt sånt, utan han har hyrt lite bilar och lånat lite pengar från banker som han inte betalat tillbaks typ...

och den här lärarinnan som förfört sin 13åriga elev och suttit inne och bla bla som nu blivit gripen igen för att hon skickat någon sk sexvideo till honom. tycker det är rätt klassiskt exempel på pedofil och offer i en relation så att säga. för jag såg nånstans hur han satt och sa att de var kära i varandra osv, men uppenbarligen berättar han ju om vad som sker, så man kan ju säga att han kanske inte tycker att det är så rätt iallafall.

männen, kärleken? om jag blev uppvaktad med samma intensivitet så skulle jag känna mig oemotståndlig, men nu vet jag inte vad det är. och jag vet inte hur man kan tro att jag vill vara med i det hela när man inte ens ångrar sig...
- jaja, hur som så kan jag inte leva med att ha bekanta som ser mig som någon att rasta kuken på osv. du ligger inte på plussidan så att säga. hej då.
- coh om jag säger att du är ngt att rasta staken på så har du antagligen sagt ngt som gör att jag tycker att du förtjänar ett dylikt epitet
vilket ju är ungefär samma sak som att säga "men du är ju det" och jag vet inte varför man inte kan lämna mig ifred. seriöst. jag är otroligt trött på det här och jag är otroligt trött på att jag svarar för att vara "snäll och artig" och sen visar det sig att jag gjort bäst i att bara hålla käften. för det hela handlar om hans maktkamp och jag vet inte hur jag ska få honom att känna att han vunnit, så att han låter mig vara nu.

alltså hans mail börjar ju med att vara rätt trevliga, skämtsamma osv. dock ser väl mina svar mest ut som ovan... jaja. whatever, haha. "snäll och artigt" va?

ja, nej, jag tror väl inte att man lägger ner så mycket energi och tid på någon som bara är ett knull, men jag tror att man kan göra det på någon som triggar ens hat. men bara det får ett slut, så är jag nöjd.

jonas är bra. han ska köpa ett slott till mig. med torn. haha. sånt tycker jag är snällt.

tänker åka till öb idag och köpa ett kilo punschknappar. så det så. jag vet att det är helt galet för jag är ju nytto nu, men jag vill göra det iallafall. sen vet jag däremot inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. förhoppningsvis börjar jag sortera skiten som ligger på golvet. fan, hatar att vara deprimerad, så att man är så här jävla trött hela tiden. börjar ruttna på det. nähä? trodde alla ville lida av en depression... doh...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0