och ja, jag är kär i mig själv

saker gjorda: köpt frukostpåse, mailat bilder, lagt in nya bilder, åkt hem, läst city sthlm
alkoholintag: en halv flaska vin och 3 folköl, tror det var folköl de sålde iallafall. det eller mellanöl. igår då.
dagens fråga: ?
dagens låt: CANIS LUPUS! allt med canis lupus
dagens känsla: förbannad
dagens citat: om min musik någonsin blir lika slö och likgiltig som eric claptons, då lägger jag av. eller skjuter mig själv.*



*paul weller


jag hade trevligt igår och det är vrålskönt att inte vara bakis. och bandet är bäst som alltid och A är rätt jäkla charmig, sexig, rolig, trevlig och gör mig glad som alltid. men ja, han har ju en flickvän som han tycker är underbar, så det är som det är. det roligaste är att han har haft mc hammer som idol. hehe...
och så måste jag verkligen läsa bruksanvisningen till min kamera, för jag fick nog inte en enda bra bild. de blev liksom konstiga...  oklara på nåt sätt. kom åt nån inställning där tror jag... jaja...

männen, kärleken? det är inte kul längre. jag blir egentligen bara förbannad på att han ska envisas höra av sig när han har massa ragg han kan ägna sig åt. jag liksom fattar verkligen inte. och det var väl kul igår, haha... så där, men nu när jag tänker på det så blir jag egentligen bara förbannad. för jag var tydlig. jag har alltid varit tydlig.

usch, jag skulle nog aldrig kuna dejta en kille som raggat på nätet en massa. snacka om bristande förtroende där liksom. man vet ju hur ärliga killar är. och nej, jag skulle inte vilja ha en pv som sitter och låter andra brudar tro att de kan få honom. och så är det ju. jag får ju liksom själv ta del av det. nä, fyfan och usch. det är en sak att träffas via nätet och upptäcka att man gillar varandra, och en annan att typ, oj, jag har knullat hälften av alla på min polarelista på .se eller nåt... det är bara tragiskt...

jag vet att jag borde göra nåt vettigt. särskilt nåt åt högen med grejer som ligger på vardagsrumsgolvet, men jag vill nog bara sitta i soffan och njuta lite av att jag inte är bakis och att jag är så där mystrött och så där bara glo på cold case eller nån film.

david letterman snackade om en bok. det var en tjej som, jag kommer inte ihåg varför, men hon testade att jobba som strippa i ett år och under den tiden skrev hon en dagbok, som hon nu har gett ut. jag skulle vilja ha den... den verkade lite rolig... fast det finns ju rätt många böcker man vill ha.

jahapp, jodå, jag har massa paj att äta jag :) kankse skulle passat på att köpa massa mer vaniljsås, för vaniljsås är gott :)

och ja, jag är kär i mig själv. hata mig för det om du vill, det skiter jag i.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0