nej.

saker gjorda: tvättat, dammsugit och nästan att jag deklarerade
alkoholintag: nepp, men jag har druckigt gröna höjder, mycket gott té
dagens fråga: har ni hört talas om cpbloggen?
dagens låt: ledmotivet till förhäxad... det är snake river conspiracy, men en cover på the smiths, men jag vet inte vad den heter... nåja... bra hur som... och tuttserie, som ändå funkar
dagens känsla: är trött på att vara trött, men jag vet inte riktigt...
dagens citat: smarta människor är ofta överskattade.*


*jo, det tycker cher iallafall...


jodå, nästan att jag deklarerade faktiskt, men så tänkte jag att jag kanske faktiskt borde fundera på ifall jag har några avdrag att komma med... antagligen inte nej. men jag fick liksom 4500 i kvarskatt, så... livet är great!

och jag har ont i huvudet nästan varje dag. sån där molande huvudvärk som inte vill ge sig. nåja.

männen, kärleken? och så pirrar det lite i kroppen igen. så jävla fånigt. arg - kär - arg - kär - arg - kär. hela tiden. måste sluta upp med det. elle ja, jag förlåter iallafall inget.

och jag måste styra upp det här med att sova på nätterna och vara vaken på dagarna. har ju massor i mitt hem att fixa. vill ju få ordning på precis allt, så där så jag kan slappna av. och banne mig att jag ska sortera allt och gå igenom allt och rensa, rensa, rensa.

men nu har jag för ont i huvudet för det här.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0