när tröttheten blir som en drog

saker gjorda: vaknat, pratat i telefon
alkoholintag: jag dricker mina linfrön, fast man ska nog inte dricka varje dag...
dagens fråga: hur blir man pigg?
dagens låt: har inte hunnit lyssna på nåt än ju, men electric med leila k då
dagens känsla: trött och frustrerad
dagens citat: prince ser ut som en dvärg doppad i en hink med könshår.*



* boy george verkar vara en arg kille...



kikärtor, krossade tomater, majs och gurka och fullkornspasta. det funkade helt okej faktiskt. kryddat med salt, svart, vit och cayennepeppar. och lite ketschup, så där för att det inte skulle bli föööör nyttigt.
ja, det var gårdagens experiment. räcker iofs säkert i tre dagar åt mig, så...

nu ligger det en hög med grejer som ska sorteras, på golvet i vardagsrummet. bajs. men jag tänkte att om jag lägger allt där, så kanske det händer nåt. måste hämta in en liten låda från förrådet oxå. hittade en med grejs i. papper och tidningsurklipp och sånt. det låter kanske skumt det här med tidningsurklipp, men en del är gamla idolbilder så där som jag inte riktigt vet om jag vill slänga. kan ju vara kul att ha när man är 70 typ, om man lever så länge. och annat är kanske nån artikel jag inte hunnit läsa, men tänkt göra... så var det med det...

männen, kärleken? fick utskällning för att jag gett utskrifter på våra mail till nån. så är det. han sa att jag skulle visa min psykolog vad jag skriver, och sen tror jag att han sa att 'hon bara skulle hålla med som den fittiga medsyster hon är' men jag minns inte riktigt. men hur som, när jag gör som han säger får jag skit. nåja, jag sa att jag iallafall ville ha hjälp att bryta mönster och inte hålla på och vara elak mot folk och inte  ha folk som kallade mig för fitta, så därför var jag ju tvungen att visa henne.. ärlighet osv... och att jag antog att han stod för det som står i mailen eftersom det inte är första gången han skriver saker han skrivit, så då kvittade det ju, eftersom han dessutom går runt och säger det till andra, så...
men, det är som vanlig. jag får skit. vilket är rätt jävla tröttsamt, eftersom jag tycker att jag är rätt jävla bra, haha... haha...

ja, nä, jag tror jag skippar promenaden idag. ska glo lite på film ett tag. började kolla på elektra igår och jag led inte. det är bra. har tröttnat lite på romantiska komedier nu, är mer inne på thrillers eller crime eller vad man ska säga. vill ha ett mord och nån som löser det. bra så. men nu kollar jag på elektra iallafall och igår såg jag captuering the friedmans, eller vad den heter. riktigt läskig familj. men jag måste nog läsa lite mer om den, ifall den seriöst är en dokumentär eller om den är spelfilm.... är inte så insatt...

fast egentligen borde jag läsa. och egentligen borde jag ta mig till ett bibliotek och plugga nåt. ut ur lägenheten, men jag känner att jag får börja engagera mig sen, efter mötet och beslut och sånt, när jag vet vad som händer.

insåg idag att om inte jag pratade med min mamma i telefon så skulle det gå hela dagar utan att jag ens lät... så där att jag inte pratade med någon. det är ju kanske lite galet.

hoppas sisters var bra igår!!!

fasiken, vad jag hela tiden tjatar om saker jag borde göra... men det är bara för att jag är så jäkla trött hela tiden. men jag kanske skulle försöka satsa på att gå upp 6 på morgonen, åka och träna, då kanske jag är hemma halv elva - elva eller nåt och då har man ju fortfarande dagen på sig att fixa saker... haha, som att jag skulle komma upp 6 på morgonen...

kan ju säga att jag inte längre tror att det är sant det där, att den där thommy i big brother skulle ha legat med över 400 tjejer. han gillar ju inte ens kvinnor liksom. säger elaka saker om dem hela tiden. nedlåtande. och är rätt jäkla otrevlig och ocharmig, så jag tror att det bara var ett påhitt. så var det med det.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0