la la la, det är livet mike

saker gjorda: vaknat, köpt frukostpåse, åkt hem
alkoholintag: jodå, jag blev full igår
dagens fråga: undra exakt vad jag sa om csi igår?
dagens låt: toni holgersson - allt med toni holgersson!!!! det går en silverskugga genom oss två
dagens känsla: trött och less
dagens citat: jag är glad att jag lagt av med droger och alkohol, det skulle vara fruktansvärt att se ut som keith richards. han liknar en apa med ledinflammation.*


* hehe, säger elton john???!!!


männen, kärleken? eh, han är förevigt raderad ur mitt liv nu. usch. men visst, han passade på att kalla mig hora en gång till. grattis. och mina vänner oxå. för dem vet ju han nåt om. öh. nä, fyfan, vilken jävla lögnare. han dissar liksom helgon stenhårt och sen kan man inte vända sig nånstans där utan att han varit där och petat med kuken. precis som J. och inte är han ett dugg ledsen för vad han utsatt mig för heller. utan, nej, han kallar mig hora. grattis. men nu. aldrig mer att jag ens tänker nämna honom, tänka på honom eller andas honom. han kan dra åt helvete. och så kan han ju sluta läsa min blogg, som jag vet att han gör. sluta inkräkta på mitt liv. som han sa till mig nån gång, när jag kommenterade att han skrivit hatiskt om feminister i sin dagbok. men själv kan han göra exakt samma saker. sten i glashus-experten liksom. jag mår verkligen skitilla över att jag varit med en lögn. han har verkligen tagit sönder mig. helt. hu.

"tre sen november är väl ingenting, dina horkompisar har väl knullat 7 ggr så många sen dess" är ju då ett av mailen jag fick idag. efter att jag konstaterat just det där, att man inte kan vända sig nånstans längre utan att han varit där och petat med kuken. inte mitt problem, jag vet, men det är tröttsamt för han utgav sig för att vara en kille som inte knullade runt, som tom föraktade folk som gjorde sånt. oups. han föraktade helgon och alla som hängde där. oups. jävla bullshitare.

han fyller förresten år idag. så jag gav ju honom en trevlig födelsedag då. men ja, inte så att han har gjort nåt snällt för mig när jag fyllt. eller öht. enda gången var när han ville knulla. as.

toni holgersson igår;


toni

världens vackraste människa!!! världens vackraste själ!!! rakt in i hjärtat. går det när han sjunger!!

måste verkligen läsa bruksanvisningen till min kamera.

nu måste jag äta frukost, så jag slutar att ha ont i huvudet :)

puss och kram till alla sexy bombs ;)






Kommentarer
Den där Elin

Bra beslut. Inte en dag för tidigt.
You go girl;)

2006-04-24 @ 14:06:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0