kanske är det för vulgärt att ha roligt

saker gjorda: lyckats bränna sönder min visseljohanna
alkoholintag: nix, men det vankas frukost
dagens fråga: är jag helt galen eller?
dagens låt: shut your fucking face onkel fucker - mm, south park
dagens känsla: stum
dagens citat: poängen är att jag aldrig någonsin skulle ägna mig åt något så vulgärt som att ha roligt.*


* jag är rätt ledsen över att jag missade morrisseys konsert...


så brände jag sönder min tredje visseljohanna eller något sånt. tyvärr bara för att jag satt och läste mail;
"du är det äckligaste, vidrigaste jävla fitt-as som någonsin vandrat på jorden.

Ja, jag är man, jag är mer man än någon av de fjollor du råkat på hitills, jag är en riktig människa.

Vidare är du en patetiskt vidrig människa, om jag vinkade lite med mitt lillfinger skulle du suga min kuk som en jävla igel, oavsett om jag var involverad med någon annan eller ej.

Du är en patetsikt vidrig människa som kallar dig feminist men inte drar dig för att kalla dina medsystrar för horor om de ovetandes blir tillsammans med någon du vill ha.

Ditt beteende går inte alls att förklara med att du skulle känna dig sviken, lurad eller något annat, du är bara sur för att du inte får kuk, för att jag hellre stoppar den i någon annan. Det är bara det det handlar om, det kliar i fittan. Förresten, kanske det du har en känsla av, att de man föredrar framför dig har så otroligt vansinnigt mycket skönare fittor ?


nå, nu har jag lagt ner förmkt energi på dig, ditt larv, ditt missfall till liv. Jag är iaf underbart glad att jag tillräckligt snart insåg att du mest var att rasta staken på. Verkar vara den allmänna uppfattningen om dig iofs... en sorts uppblåsbara barbara med olika stora pattar, måndagsex.."

för det är sånna mail jag får. och sorgligt nog blåste jag visseljohannan. det är den tredje i räkningen plus några kastruller som rykt till följd av att jag glömmer saker. den här gången satt jag och kände att fan det luktar bränt, undra vad de håller på med där ute...?! så det tog en 5-10 minuter extra innan jag reste på mig, sprang och bad till gud att det inte brann... och så plastklet på spisen för att pipen smultit. *suck*. så nu vill jag ha en ny visseljohanna och det är jääääääättesvårt att hitta bra sånna. faaan oxå.

männen, kärleken? behöver vi kanske inte gå in på då. eh?! vad ska jag säga, det står väl i mailet ovanför. jag är inte värd ett skit. så var det med det.

och om man fyller färgpatroner till skrivaren själv så är allt bara cp. det funkar inte. men, men. bara massa jobb när man kan köpa en för 30 spänn...

funderar på att köpa en äggkokare oxå. såg en söt för bara 4 ägg. kanske vore nåt.

konstigt att jag inte dejtat olivier. han från big brother. han är iallafall lika full av skit som alla jag träffat. män då.

som feminist har man nog faktiskt rätt att anse att dåliga människor är dåliga. klart.

nä, nu ska jag väl äta min frukost då. kanske säkrast att jag börjar brygga téet i kaffebryggaren.

och jäklars vad jag hade tänkt färga håret idag alt åka in till stan. suring att man ska vara så seg. jaja, kanske lyckas färga håret i kväll. vem vet. men det är fan bland det tråkigaste som finns att göra. blä.

tur att jag är jäkligt kär i mig själv iallafall :) för två-tre år sen hade jag brytit ihop av ett sånt mail, nu är det bara 'jaja, eh, det biter liksom inte, för inget är sant'... jag blir liksom fascinerad och stum bara och undrar att nån orkar lägga så mycket energi på vad jag tycker och gör... jaja...

förresten så fick jag mamma att läsa min bibel 'dumpa honom'. haha. fast hon tyckte den var lite tjatig. att det bara handlade om att män ville ha sex. mhmmm?!





Kommentarer
judas ifrån hemavan

kanske ter sig lite konstigt, men jag läser din blogg lite då och då, det är rätt kul att läsa bloggar rent allmänt... men, men jag blev så upprörd och illa berörd av det citerade mailet att jag kände att jag måste säga nåt... jag känner ju dig inte men att få ett sånt vedervärdigt mail är bara så sjukt äckligt och vidrigt... visserligen undrar man lite om den här mannen nånsin har varit särskilt trevlig, men det kan jag förstås inte veta nånting om... men vad fan är det med honom? även om han känner sig kränkt eller nåt så förstår jag inte hur han kan smutsa ner sig själv så in i helvetes groteskt, vilket blir konsekvensen av att skriva sådana mail... han verkar ju helt jävla rubbad - både känslomässigt och intellektuellt - helt enkelt... jaja det är för jävligt att du får såna mail, och egentligen var det väl bara det jag ville säga...
hälsningar judas ifrån hemavan...

2006-04-11 @ 16:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0