har hört att knarkleif har klonat sig, men jag hör så mycket...

saker gjorda: äh, jag försöker städa ut knarkleif
alkoholintag: nej, nej, vadå mina föräldrar kommer ju
dagens fråga: haha, när blev det sött att vara elak?
dagens låt: jag har hört att knarkleif är allergisk mot madonna
dagens känsla: alltså, jag gillar verkligen inte försäkringskassan och nu håller jag mest på och skriver tal som jag aldrig kommer att säga... så där i huvudet... så jag går mest runt och är nervös, tror jag...
dagens citat: jag föraktade i stort sett allt som hade med den mänskliga tillvaron att göra, vilket ju begränsar ens helgnöjen en smula.*



* det har blivit mycket morrissey på sista tiden, men det är ju inte mitt fel... eller jo... och jag kanske ska säga att boken jag hämtar citaten ur heter 'sex, droger & tinnitus' av klas ericsson...

berättade för min mamma att jag sagt till J att L är ful och hon är helt chockad över hur elaka mot varandra vi är i min generation. för jag sa 'men vadå då, han sa att fias ragg, en gång, var så ful att det såg ut som att det brunnit i ansiktet på honom och någon hade släckt med brandyxa'... men hon tycker tex att jag och pannkakan kan vara elaka mot varandra, men jag brukar säga att 'sanningen svider'... och jo, jag har dåligt samvete för min sågning, haha, men jag kan ju inte hjälpa vad jag tycker liksom...

ok, om försäkringskassan kräver att jag ska börja jobba nu tänker jag ta livet av mig. så känns det. och sen måste allt gå så jävla fort hela tiden. jag pallar inte sånt... det är typ man provjobbar i tre månader, sen är det klart liksom... hallå, jag kanske behöver ett år på mig med provjobb... jag klarar liksom inte av pressen...

ok, min mamma frågade, här sist de var här, vad en dildo var... haha, hon har alltså levt i 65 år utan att veta vad det var... och när jag sa det till henne, det där att hon levt i 65 år utan koll så svarade hon 'äh, det där är din generation'... så det är mycket min generation på henne...

jag funderar på om jag skulle ställa en skål med kaffebönor här i min lägenhet... så där så att det luktar kaffe i hela lägenheten... fast då kanske man inte kan sova... hmm...

männen, kärleken? eh, jag är ju elak....

har läst ut alkemisten och jag får verkligen bara ångest av att läsa om folk som typ offrar allt för nåt... så där som att resa runt helt okontrollerat och studera alkemi och lägga alla pengar på böcker... finner det inte alls inspirerande... men annars var den ju bra skrivet... och vacker och så... så nu får jag väl fortsätta läsa vingklippt ängel... min mamma läste den och hon klarade bara av att läsa lite i taget för hon blev så illa berörd och bara ville ta hand om berny... och nu har jag fått henne att börja läsa 'dumpa honom' haha... jag bara 'ey, det här är min bibel - läs'...

jaha, nähä, knarkleif liksom...

och ifall nån tycker att jag är dryg som säger att jag är snygg hela tiden - eat my shorts!! haha, nä, men det är bara för att jag tycker att jackie i the 70s show är så skön när hon
- you can't talk to me like that, i'm pretty...
så så var det med det.




Kommentarer
Panki

Darling, ta en dag i taget å inte tre månader.
Puss från
Flickan som själv kan hantera stress jääävligt bra ;-)

2006-04-05 @ 00:18:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0