för jag snubblade på taggtråden och färgades ljusblå igen

saker gjorda: promenerat
alkoholintag: grönt té är min melodi
dagens fråga: ge mig lite nya kraftord?
dagens låt: bed of nails - alice cooper - our love is a bed of nails
dagens känsla: jag är på gränsen till medvetslös, men jag mår helt ok, så känslan får nog vara glad och sugen på att städa
dagens citat: en vän är någon som ger dig total frihet att vara dig själv.*



* jim morrison


ok, jag erkänner, jag har gluttat i dagens aftonblad. eller ja, på nätet då. och jag vill säga att snääälla, skicka in muffe i bb-huset igen!!! och jag vill säga, ehum, kan man inte anklaga sitt bb-strul kristian för att bara vilja ha en pga ens utseende och sen gå och gifta sig med bingo rimér?? grattis angelica! snyggt resonemang. nåja.

och sen vet jag inte. visst får man vara konstnär, men fy fan vad äckligt att göra köttbullar av fettresterna efter sin fettsugning och sälja. och jag vet inte om jag är road av att man ställer ut en mixer med levande guldfiskar, som sen besökarna får dra igång om de vill...

männen, kärleken? hmm, nä, men däremot tror jag att anna är sur på mig. antagligen för att jag trashade Js flickvän. visst, jag gillar anna, men det är ju inte så att jag brukar hänga med henne så... och sen hade hon nån fest där när hon inte bjöd katta för att hon bjudit roger, vilket var ungefär nåt man kanske sysslade med i typ förskolan. jo, jag tackade nej till den festen för jag har ingen lust att vara där mina vänner inte är välkomna. men det är bara sån jag är... jo, och sen var jag inte särskilt sugen på fest heller, det är jag ju typ aldrig. ja, men J är man och gammal kärlek och han nämns här, doh?! haha...

ok, jag kanske skulle tänkt på att köpa mjukt lambipapper innan jag drog igång med det här laxermedlet... hmm...

och igår dammsög jag, diskade, packade upp glas och grejer i ett skåp, rensade i ett annat, sorterade mitt linneskåp osv, så det är därför jag är helt död idag. fånigt kanske, men sant... så idag blir det nog soffan för hela slanten. köpte den senaste nemitidningen igår och fick nya hennes och har en ps och 3 plaza att läsa och någon choklad journal.

ska väl prova min nya vattenkokare idag då. höll på att koka massa vatten igår för att plastlukten/smaken skulle försvinna. får väl se om den gjort det nu. hade inget bakpulver att ha i, så jag provade med jäst. tänkte same same, även fast jag inte tror det, haha, men, men. nå, kanske inte mitt smartaste tilltag, men ingen skada skedd.

och igår gav jag R en utskrift på några mail jag och mimo skrivit till varandra. för att se vad hon säger. och vi diskuterade hur dumt det är att kalla folk för fitta och hora och nu har jag bestämt mig för att sluta med det. för inget av orden är ju något negativt, egentligen. horor är ju bara offer för omständigheterna. och fitta är ju något vackert. så egentligen är det så konstigt att de är så förnedrande att använda. men jag tror att det är för att det finns för få kraftord, så nu måste jag hitta på några nya att använda.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0