det där med bullar. de är runda.

saker gjorda: promenerat, sovit, slagit in paket
alkoholintag: vi får väl se hur det blir med det ikväll
dagens fråga: är det status för en kille att ha legat med 400 brudar?
dagens låt: älskar canis lupus, ok...
dagens känsla: satan i gatan vad trött jag är... och låg... eller låg... jag vill liksom dö. inte särskilt låg för det, bara trött på allt
dagens citat: ta väl hand om dina minnen. du kan aldrig återuppleva dem.*


har eg inte tid att skriva, borde ta och göra mig i ordning, nog för att det rimligtvis bara tar 5 minuter, men man vet ju aldrig. kläderna kan faktiskt vara för små.

männen, kärleken? så jag sa att det var märkligt att han sa att någon annan var mest hänförande när han det är mig han inte kan låta vara och att han då kanske borde ta tillfället iakt och passa på att visa att jag inte betyder något, genom att låta mig vara ifred nu. och ja, han låter mig vara ifred. så då var det utrett.

* bob dylan.

måste nog göra lite varm choklad och äta lite bullar oxå.

ja, nä, jag hade väl ingenting att skriva om heller, haha, så så var det med det och lite tid.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0