jorå, så att


saker gjorda:
gått promenad, handlat, kollat kamera, räknat matte, älskat, alltså inte fysiskt utan psykiskt
alkoholintag: tar en whisky nu. halsont. fast jag gillar inte, blandar ut med ramlösa
dagens fråga: undra hur man blir av med irritation
dagens låt: put your hands in the air when i say so... vet inte vad det är för låt riktigt...




men jag vet inte, jag blir rädd för mig själv när jag surfar runt och stör mig på folk... och min dramatiska ådra vill ju tala om för dem att de har helt åt helvete fel, men så kan man ju inte göra... känner ju dem inte...

är besatt av att spela ett spel där man skjuter djur på ett tivoli... but why?

det är någon trend hos expertbutikerna i sthlm att anställa dryga människor utan serviceintresse what so ever... undra om de har sina personalfester runt stureplan...

jäklars vad jag var trött imorse, men jag gick upp ändå... fast nu sitter jag här och dan har gått och jag har tråååååkigt...

så kan det gå.

vill köpa mer och fler böcker.

jaha, roligare än så här blev det inte idag.

hörde om någon hivkvinna som fått straffet höjt i hovrätten... jaha, kan det bero på att det var en man som var offer?! för en  tjej(el hur gammal hon var) som blev våldtagen av mammans sambo när hon sov, fick lägre skadestånd. ja, man kan ju inte bli kränkt när man sover... galet...
nu ska man så klart ha straff om man glider runt och har hiv och sätter på folk oskyddat, är klart...




Kommentarer
Cristina

Men så kan man väl visst göra? Är det inte reaktioner, positiva och negativa folk är ute efter när de väljer att bli offentliga personer på den nivå som en blogg innebär?

2005-11-25 @ 22:01:17
URL: http://cristina.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0