den där tröttheten, den smyger sig på


saker gjorda: dragit runt i pyjamas hela dagen
alkoholintag: nix, men nu är jag sugen på äggtoddy
dagens fråga: vad hette han som hade Här är ditt liv?
dagens låt: jag är helt musikbefriad, musikvägrad, musikfattig...


så här känner jag mig:

idealisto
och om det inte syns vad det står så, ptja... iaf hämtad ur metro...

och jag skyller alla stavfel som varit den senaste tiden på att jag är ovan vid skrivbordet som jag använder... så det så.


har ont i hjärtat, magen och huvudet. fysiskt alltså. där får jag för att jag går runt och säger att jag har en hjärntumör...

och för den som missat att dr phil är en stor, jag vet inte, humorkälla i mitt liv, så hittade jag en av hans böcker här hemma. fast den är inte riktigt lika rolig att läsa som vad det är att se honom på tv:n... det är mer humor så...

jag vet inte. jag är så jäkla låg just nu bara för att jag inte har någon energi. har varit helt död och lam i ett par veckor. vill bara sova hela tiden. helt färdig. och hjärtklapp och ont i hjärtat...  vet inte vad det är med mig. trött är jag iaf. inte ens kaffe hjälper.

ingen lussebulle på ett tag nu :(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0